Sipas një studimi, efekti i dietave që përfshijnë konsumimin e ushqimeve që nuk përmbajnë karbohidrate dhe yndyra është ekzagjeruar, shkruan Dailymail.
Ekspertët nga Universiteti i Harvardit kanë treguar se krahas humbjes së peshës, kjo lloj diete nuk ndikon në jetëgjatësi, siç është thënë në disa studime të mëparshme.
Sipas këtij studimi, është kualiteti dhe jo kuantiteti i përbërësve ushqimorë duke përfshirë yndyrat dhe karbohidratet, që ndikojnë në jetëgjatësinë e njerëzve.
Në studimin e fundit të bërë nga një grup shkencëtarësh të Universitetit të Harvardit, janë analizuar informacione të mënyrës së ushqyerjes të 37.233 amerikanëve. Sipas analizave, është vërejtur se personat, të cilët kanë aplikuar dieta pa karbohidrate dhe pa yndyrë nuk kanë jetuar më gjatë.
Në bazë të analizave faktori i vetëm që mund të ndikoj në jetëgjatësinë e njerëzve dhe në mbajtjen e një shëndeti të mirë është konsumimi i frutave, perimeve, peshkut dhe drithërave.



Të tjera
Delegacioni i Ministrisë së Mbrojtjes zhvillon aktivitete në Kroaci
Kërkohet paraburgim ndaj dy serbëve që ushtronin presion për të votuar Listën Serbe
Nga sa ulëse në Kuvend kanë siguruar aktualisht partitë politike?