Konsumimi i sheqernave të caktuara mund të zvogëlojë në mënyrë drastike performancën tuaj njohëse, thuhet sipas studimit të ri.
Studimet e mëparshme kanë eksploruar ndikimin pozitiv që mund të ketë glukoza në trurin tuaj, dmth përmirësimin e kujtesës tuaj.
Megjithatë, konsumi i sheqernave të tjera, si fruktoza dhe saharoza, mund të ketë një efekt të kundërt.
Studiuesit nga Universiteti i Otago në Zelandën e Re vendosën të shqyrtojnë se si sheqernat e zakonshme ndikuan në aftësitë e 49 njerëzve për të kryer detyra njohëse.



Të tjera
Ish-lojtari i Milanit, Ignazio Abate bëhet trajner i klubit të Serie A
UEFA shpreh ngushëllime për vdekjen e Fatjon Bunjakut
Rrisni hormonin e lumturisë në mënyrë natyrale